ALLSAFE is de tweede speler op de Nederlandse mini opslag markt en heeft de ambitie om binnen 6 jaar in Nederland circa 70 locaties (+50 locaties tov de huidige situatie) open te hebben en daarnaast in Europa uit te breiden. ALLSAFE onderscheidt zich van andere opslagpartijen door het bieden van extra services en kwaliteit voor de beste prijs. De organisatie kenmerkt zich door professionaliteit, resultaatgerichtheid, korte beslislijnen en een open no-nonsens cultuur. Er heerst een gezonde winnaarsmentaliteit en de medewerkers zijn altijd op zoek naar de weg van ‘goed naar beter’.
Vestigingsmanager van de nieuw vestiging in Enschede (opening juni 2017).
Verantwoordelijk voor de omzet, klanttevredenheid en het halen van de gestelde doelen.
Begeleiden van de oplevering van het pand conform ALLSAFE standaard.
Analyseren van cijfers en actief sturen op verbetering van de gestelde doelen.
Leidinggeven aan een klein team van assistent en plaatsvervangend managers.
Inwerken van nieuwe collega's.
Aanbieder van opslagruimtes met 61 vestigingen in Nederland en 220 door heel Europa (Zweden, Denemarken, Duitsland, United Kingdom, België, Frankrijk en Nederland).
Verantwoordelijk voor de vestiging in Apeldoorn. Met focus op sales, de (groei in) bezetting en het correct contracteren van zowel particuliere als zakelijke huurders.
- Telefonische verkoop van verhuurcontracten en bijkomende zaken zoals verzekering en toebehoren.
- Ontvangst, behoefte bepalen, rondleiden en contracteren van nieuwe huurders.
- Uniform en doeltreffend werken d.m.v. job aids en scripts.
- Actief debiteurenbeheer.
- Verkoop van merchandise en cross-selling self-storage.
- Maandelijks en wekelijks bepalen van vestigingsdoelen m.b.v. een goaltracker.
- Dagelijks sturen op de gestelde doelen a.d.v. behaalde resultaten.
- Training d.m.v. rollenspellen met collega's en districtsmanager en opgenomen gesprekken.
- Waarborgen kwaliteit d.m.v. store checks en audits en mysterie visits.
- Inkoop- en voorraadbeheer.
- Verzorging en onderhoud pand en buitenterrein.
Overgenomen door Shurgard Self-Storage per 1 juli 2015.
Eerste en grootste Nederlandse aanbieder van opslagruimtes. Ten tijde van de overname had City Box 23 vestigingen en waren zij de nummer 2 achter marktleider Shurgard Self-storage.
City Box onderscheidde zich in de snelgroeiende markt van andere opslagaanbieders door een landelijke dekking te hebben en de hoge mate van klantenservice ('A-merk').
Verantwoordelijke voor de omzet en klanttevredenheid m.b.t. de locatie in Hengelo (Ov.).
Informeren, adviseren op maat en contractueel vastleggen van zowel particuliere als zakelijke huurders. Ontzorgen van huurders door allerhande zaken te regelen zoals, pakket- en palletaanname, transport en complete verhuizingen.
- Klant- en relatiebeheer.
- Klantretentie en -loyaliteit (huurders zijn je ambassadeurs).
- Sales (contracteren en verkoop van serviceproducten en verpakkingsmaterialen).
- Leidinggeven aan een klein team van medewerkers.
- Analyseren van omgeving en markt.
- Mogelijkheden creëren en kansen benutten door snel handelen en daadkrachtig op te treden.
- Begroting en rapportage.
- Opzetten van samenwerkingen met lokale ondernemers.
- Netwerken (lid van Ondernemers in Bedrijf, sponsor div. goede doelen, Hart van Twente).
- Waarborgen A-merk kwaliteit in zowel service als facilitair (onderhoud en uitstraling).
- Organiseren lokale marketingacties, zoals deelname met een praalwagen in de carnavalsoptocht.
- Deelname aan beurzen/evenementen: Business meets Twente, Wonen.nl en Beekparkfestival).
- Lokale marketing (free publicity, adverteren en actief op Facebook/Twitter/Google+).
- Pilotvestiging en eerstelijns hulp voor collega's mbt werken in the cloud met Salesforce.
Eenmanszaak van mijn partner, waarbij hij verantwoordelijk is voor het fysieke deel: het aftimmeren van bekisting, leggen van betonmatten, het storten van beton en de afwerking van de vloer naar wens van de klant. De administratie wordt door mij verzorgd en gecontroleerd door de boekhoudster.
- Debiteuren- en crediteurenbeheer.
- Inkoop en voorraadbeheer.
- Uitbrengen offertes.
- Urenregistratie.
- Facturatie.
- Email- en websitebeheer.
Copyright 2018 @ Lysette Ravenshorst
All Rights Reserved